هی دو دل بودم پیام بدم یا نه
زنگ بزنم یا نه
نمیدونستم رفتی نرفتی
می ترسیدم بپرسم رفتی فکر کنی کنکاش میکنم
حس میکردم شاید دلت میخاد برای چند ساعتم که شده
این ۱۰ سال و یادت بره
درست و غلط و گم کردم
ببخشید که زنگ زدم
خیلی دلتنگ بودم
شرح روزهای با تو...
ما را در سایت شرح روزهای با تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 226