این روزا که نیستی و نمی تونم باهات تماس داشته باشم من و فقط یاد یه چیز میندازه
روزایی که دیگه نتونم هر موقع دلم خواست زنگ بزنم پیام بدم
بیام برم
اون روزای نیومده
لعنتی حجم دلتنگیت داره خفه ام میکنه
چطور میشه عادی رفتار کرد و زیر بار این عادی بودن نمرد
چطور میشه نخواست ندید نبود...!!؟؟
...
شرح روزهای با تو...ما را در سایت شرح روزهای با تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 229