برای تو گفتن دوستت دارم کم است تو را باید در آغوش گرفتxa0 و آنقدر بوسیدxa0 که دوستت دارم به خورد لبها وxa0 گونه ها و دست هایت برود... xa0 پی نوشت: کاش بیایی خیلی دلتنگم...